Spor

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

Minik Traftar Rodallega ile Buluştu

28 Kasım 2018 Saat: 13:35

Trabzonspor geçtiğimiz Pazar günü, Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği lig karşılaşmasında güney kale arkasında yer alan bir taraftar, tüm Trabzonspor camiasının dikkatini çekmişti. Formasının arkasına keçeli kalemle golcü oyuncu Hugo Rodallega’nın ismini ve bir önceki sezon giydiği formanın numarasını yazan taraftar sosyal medya aracılığı ile ulaştık. Büyük bir Rodallega hayranı olan Arda Osma ve ailesini tesisler'de ağırladık.

Bugün sabah saatlerinde anne ve babasıyla Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Arda, Rodallega ile tanıştıktan ve forma değişimi yaptıktan sonra, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“11 yaşındayım. Çarşıbaşı Ortaokulu’nda beşinci sınıf öğrencisiyim. Ben de futbol oynuyorum. Trabzonspor’un maçları öncesi bazen heyecandan uyuyamıyorum. Babam Rodallega ile buluşacağımı söyledikten sonra dün gece de uyuyamadım. Ben sağ açık oynuyorum, ama Rodallega’ya hayranım. Umarım ileride onun kadar iyi bir oyuncu olurum. Bugünü asla unutmayacağım.”

Rodallega ile buluştuğunda heyecanı gözlerinden okunan Arda, ayrıca Teknik Direktörümüz Ünal Karaman ile bir araya geldi. Oyuncumuz Rodallega ise bu güzel buluşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu minik taraftarımızı ve onun kulübüne gösterdiği bağlılığı hayatım boyunca unutmayacağım. Kayseri maçında atacağım gol Arda için olacak. Bana hediye ettiği formasını da çerçeveletip saklayacağım.